torstai 13. marraskuuta 2014

VALOKUVAAMISEN HARJOITTELUA "OIKEALLA" KAMERALLA







Kaikki kuvat mun blogissa olen ottanut omalla puhelimellani iphone 5c:llä, niinkuin kuvien laadusta varmasti näkyy. Nyt olen saanut ensimmäisen yhteistyöehdoituksen blogini kautta, ja meidän kotimme tullaan esittelemään eräässä lehdessä, jonka nimeä en vielä kuitenkaan paljasta. Sitä varten tarvitsin ihan "oikean" kameran, järjestelmäkameran. Viimeiset kaksi viikkoa olen odottanut aurinkoista päivää kuvausta varten ja eilen kun aurinko hetkeksi näyttäytyi en sattunut olemaan kotona.. Ohjeena kuvaukseen oli ettei valoja saa pitää päällä, joten ilman aurinkoa on kyllä todella synkkää ja pimeää. Noh, huomiseksi on luvattu aurinkoa, joten toivotaan parasta.

En itse vielä raaskinut uutta kameraa ostaa ja sain Canon eos 1100d lainaksi tädiltäni, kiitos Päivi! Tänään olen harjoitellut kameran käyttöä ja kuvaillut kotona pimeydestä huolimatta. Tällaisia kuvia sain aikaiseksi. Ehkä musta jonkinlainen kotikujaava vielä saadaan kun harjoitusta tulee lisää..Jos jollain on jotain hyviä vinkkejä kameran käyttöä varten niin otan niitä mielelläni vastaan ; )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos viestistäsi : )