torstai 16. lokakuuta 2014

HUIGEE FIILIS, EHKÄ TÄLLÄ KERTAA ONNISTUN?

Terveellinen ja maukas välipala

Ruoan punnitus ehkäisee "ylilyöntejä"

Lounas savulohisalaatti

Kotitreeniä (eliaksen ottama kuva)

Fiilis on tällä hetkellä korkealla, ai miksi? No siitä syystä että olen päässyt treenamaan viimeisen urheilua käsittelevän postauksen jälkeen säännöllisesti 2-5 kertaa viikossa, eli siis nyt jo tasan kuukauden. Mikä on mulle aikaisempiin yrityksiin nähden jo pitkä aika : ) Se on juuri sen verran aikaa, että olen saanut jonkinlaisen pohjan luotua ja hermotusta lihaksiin kovempia harjoituksia varten. Perus ruokavalio on ollut hyvä ja terveellinen, mutta välillä on tullut herkuteltuakin. Pääasia nyt kuitenkin on että liikunta on ollut säännöllistä. Siitä alkaa ihan erinlailla jo nauttimaan, kun liikkeet palautuu omaan ja lihaksen muistiin.

Olen siis käynyt salilla ja jumpissa ja tehnyt välillä kotitreenejä. Salilla olen lämmittelyksi jopa juossut matolla reippaan kävelyn lisäksi. ( en ole siis koskaan tykännyt juoksemisesta, siis lenkkeilystä ) ja nyt juoksin matolla jopa 30min, mikä on mulle jo saavutus!

Puhuin aikaisemmin siitä, että mulle on tärkeää saada treeniohjelma ja ruokavalio kirjallisena. Jonkun ammattilaisen tekemänä, vaikka itsekkin entisenä kilpaurheilijana kyllä osaisin treenata ja syödä oikein. Se vaan johtuu siitä kun olen tottunut olemaan valmennuksessa. Asialle piti jotain tehdä, jotta motivaatio säilyy, siispä liityin tänä maanantaina erääseen nettivalmennusryhmään. Sieltä sain tarkat treeniohjelmat ja ruokavalio suunnitelman. Olen tehnyt harjoituksia tämän viikon ohjeiden mukaan ja fiilis on ollut korkeella. Ihana päästä tekemään uusia liikkeitä ja syödä tarkkojen ohjeiden mukaan MITKÄ OVAT PAPERILLA! : ) Valmennus kestää useita viikkoja ja ohjelmat muuttumat viikoittain. Odotan todella innolla tulevia kuukausia ja toivon että tulostakin alkaa loppuvuodesta näkymään. Tämä viikon lapset ovat olleet kotona flunssassa, joten todella toivon ettei nyt tarttuisi minuun kun olen päässyt hyvään vauhtiin. Päivittelen tässä matkan varrella miten hommat sujuu.


Tän hetken paras treenibiisi

1 kommentti:

  1. Hienoa Jonna että jaksat treenata kaiken muun tivolin ohella :)

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi : )