torstai 16. heinäkuuta 2015

KUULUMISIA JA MUUTAMAT ASUNTOMESSUILTA

Heipparallaa lukijat.

Mulla on ollut ongelmia postauksen tekemisessä, joko tietokoneessa , nettiyhteydessä tai sitten bloggerissa. Juttuja on ollut parikin kirjoitettuna, mutta jostain syystä blogger ei ole pystynyt niitä julkaisemaan ja kun olen sulkenut välilehden, koko juttu on kadonnut. Siitä syystä minusta ei ole hetkeen kuulunut.. Nyt tämä näyttäisi toimivan kun kirjoittelen meidän pöytäkoneelta, enkä läppäriltä.

Kesä on mennyt nopeasti ja sunnuntaina mulla on lähtö Skotlantiin Edinburghiin kuuden viikon koulutukseen. Aloitan siis työt lähes kuuden vuoden kotiäityiden jälkeen. En kyllä kuvitellut, että töihin paluun alku olisi ihan tämmöinen. Tunteet on vähän ristiriitaiset tällä hetkellä. Olen tosi innoissani tästä mahdollisuudesta ja uudesta seikkailusta, mutta tietenkin mietityttää miten me koko perhe pärjätään tämä aika erossa. Tulen käymään tuona aikana yhdeksi viikonlopuksi Suomeen , kun mulla on sisustussuunnittelu opintojen lopputyöesitys ja päätösjuhlat. Eiköhän me pärjätä, pitää yrittää ajatella positiivisesti : )

Eilen kävin opiskelija kaverini kanssa asuntomessuilla. Tässä muutamia kuvia mitä sain otettua siellä ihmispaljoudessa. Oli kyllä kauniita koteja, hyviä tilaratkaisuja ja erikoisiakin sisustuksia. Värejä oli käytetty mun mielestä aika rohkeastikkin, mikä yleensä on suomalaisille ehkä vähän vaikeaa. Saatin paljon inspiraatiota ja hyviä ideoita tuleviin suunnittelutöihin.


















Onko siellä muita messuilla kävijöitä ja löytyikö oma suosikki?

1 kommentti:

  1. The cobalt vs titanium drill bits - TikTok
    The cobalt vs titanium drill bits is titanium easy flux 125 amp welder a new piece that titanium coating makes it difficult remmington titanium to break through in gold titanium a straight-up titanium headers or drop-off angle. The cobalt weighs

    VastaaPoista

Kiitos viestistäsi : )